söndag 14 augusti 2011

Förvaringstips

Här berättar Frida hur hon organiserar sina nagellacksprover.

                                                
-Jag har köpt en pärm på Biltema som självklart är rosa... Den är egentligen tänkt för CD. Jag använder den övre fickan till förteckningen och den undre till själva provkartan. Från början hade pärmen ett fult tryck på framsidan som jag tog bort med en topps doppad i aceton.
                                             
    
-När jag köper ett nytt lack fyller jag på där det finns ledig plats. Jag gillar att det är lite stökigt & oordning bland alla färger. Ofta om jag vill ha t ex ett rött lack så ser jag då kanske en annan färg och blir inspirerad att använd den också. Sedan har jag pärmen ståendes intill min nagellackshylla.

                                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/*PIN IT BUTTON!*/