tisdag 29 november 2011

Julklappsguide

Kolla in vår smarta julklappsguide, där du får en massa tips om glittriga, kreativa, vårdande och färgglada julklappar! Klicka på bilden nedan för att komma till guiden!


Leveransvillkor under julen:
Normalt är det 1 dags leveranstid efter att paketet är postat, men under jultid får Posten mer att göra så därför tipsar vi om att beställa dina julklappar senast den 21 december kl 15.00, för att du ska vara säker på att få dem i tid!

Paket som väger över 2 kg skickas med Schenker som har en längre leveranstid, så därför är sista datum för en större order den 15 december.  

Kontakta oss gärna om du har frågor eller funderingar!

1 kommentar:

  1. Hej, har en liten fråga :) Mina naglar är otroligt sköra, detta för att jag lekt med akryl och sedan slitit av det, satt på nytt och slitit av det, vet att man inte får göra det men jag hade mig själv som försöks kanin och min elfil hade inte kommit än samtidigt som jag inte alls är ett fan av aceton och folie metoden. Vad bör jag göra nu, ska jag låta naglarna vara fram till jul/nyår då jag vill göra nya eller bör jag sätta på material för att låta mina naglar växa till sig under skydd. Just nu är dom mjuka och böjbara som papper, och så korta som de bara kan bli.

    SvaraRadera

/*PIN IT BUTTON!*/